• Upcoming Events

    No upcoming events found
Guest ShanesLB7

Rockstars are on ooooooh yeah baby!!!!

Recommended Posts

Guest ShanesLB7   
Guest ShanesLB7
:drool :drool saweet!!!

Wait til you see em in person the pic's don't do them justice at all!!!:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
RJOS    0

Shaners.....man your truck looks sick. I can't wait to get mine in the mail now. I kinda wish I had gone with toyo's but they were too damn wide. I looked like colt sievers in the fall guy!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ShanesLB7   
Guest ShanesLB7

thanks a ton fellas...

Did I mention I like them.......:) Naaa I... They're oookay....:twisted: They really compliment the truck.. With the whole black and silver thing going on!! 8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ShanesLB7   
Guest ShanesLB7

Yep now I am goona take my chrome running boards off and have them powdercoated!!! Black of course!!:twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ShanesLB7   
Guest ShanesLB7

looks good.. fro what I can tell...lol I am using my phone im in boise right now going to a concert with m wife and daughter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing

    No registered users viewing this page.